0
0
Kod towaru | BLPADG096521 |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | napinacz paska klinowego wielorowkowego |
Szerokość powierzchni przylegania rolki [mm] | 26 |
Materiał obudowy | Aluminium |
Materiał rolki kierunkowej | Tworzywo sztuczne |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Tryb pracy | automatyczny |
Ciężar [kg] | 0,668 |
0
0
Kod towaru | BTAE3X0003BTA |
Producent | BTA |
Opis | napinacz paska klinowego wielorowkowego |
średnica zewnętrzna [mm] | 70,00 |
Szerokość [mm] | 26,00 |
0
0
Kod towaru | DENDCP20122 |
Producent | DENSO |
Opis | sprężarka, klimatyzacja |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Ograniczenia producenta | OPEL |
Liczba żeber | 5 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Masa [g] | 4290 |
Ilość oleju [ml] | 80 |
Olej do sprężarki | ND-12 |
ID sprężarki | 5SL12C |
napełniony | |
Liczba rowków | 5 |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Ciężar brutto [g] | 5100 |
0
0
Kod towaru | FE-22370 |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | napinacz paska klinowego wielorowkowego |
nowa wersja wykonania | |
Szerokość powierzchni przylegania rolki [mm] | 26 |
Materiał obudowy | Aluminium |
Materiał rolki kierunkowej | Tworzywo sztuczne |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Tryb pracy | automatyczny |
Ciężar [kg] | 0,68 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
Kod towaru | INA533008530 |
Producent | INA |
Opis | napinacz paska klinowego wielorowkowego |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Szerokość [mm] | 26 |
0
0
Kod towaru | KAMR0098 |
Producent | KAMOKA |
Opis | napinacz, pasek klinowy wielorowkowy |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Szerokość [mm] | 24 |
0
0
Kod towaru | AP154-0828 |
Producent | MAXGEAR |
Opis | napinacz paska klinowego wielorowkowego |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Szerokość [mm] | 26 |
0
0
Kod towaru | AP155345MG |
Producent | MAXGEAR |
Opis | rolka napinacza, pasek klinowy wielorowkowy |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
Szerokość [mm] | 26 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
0
0
Kod towaru | AP155345MG/M |
Producent | MAXGEAR |
Opis | rolka napinacza, pasek klinowy wielorowkowy |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
Szerokość [mm] | 26 |
Materiał | Metal |
0
0
Kod towaru | NRFNRF380110 |
Producent | NRF |
Opis | sprzęgło elektromagnetyczne, sprężarka klimatyzacji |
Ograniczenia producenta | GENUINE DENSO |
ID sprężarki | 5SE |
ID sprężarki | 5SL |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
dla średnicy łożyska koła [mm] | 35 |
dla średnicy łożyska koła [mm] | 52 |
Wysokość łożyska wyciskowego [mm] | 22 |
0
0
Kod towaru | NRFNRF38428 |
Producent | NRF |
Opis | zawór regulacyjny, sprężarka |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID sprężarki | 5SL12C |
0
0
Kod towaru | NRFNRF38614 |
Producent | NRF |
Opis | zawór regulacyjny, sprężarka |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID sprężarki | 5SL |
ID sprężarki | 7SBU |
ID sprężarki | 5TSE |
Długość [mm] | 51 |
Tryb pracy | mechaniczne |
0
0
Kod towaru | NTYRNK-CH-037 |
Producent | NTY |
Opis | rolka napinacza, pasek klinowy wielorowkowy |
Szerokość [mm] | 26 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Numer seryjny | RNK-CH-037 |
0
0
Kod towaru | NTYRNK-PL-000 |
Producent | NTY |
Opis | napinacz paska klinowego wielorowkowego |
Szerokość [mm] | 26 |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Numer seryjny | RNK-PL-000 |
0
0
Kod towaru | NTYRNK-PL-031 |
Producent | NTY |
Opis | rolka napinacza, pasek klinowy wielorowkowy |
Numer seryjny | RNK-PL-031 |
0
0
Kod towaru | THEKTT040028 |
Producent | THERMOTEC |
Opis | sprzęgło elektromagnetyczne, sprężarka klimatyzacji |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID sprężarki | 5SL12C |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Liczba rowków | 5 |
0
0
Kod towaru | THEKTT090139 |
Producent | THERMOTEC |
Opis | sprężarka, klimatyzacja |
Olej do sprężarki | PAG 46 YF |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Ograniczenia producenta | OPEL |
ID sprężarki | 5SL12C |
Ilość oleju [ml] | 80 |
Liczba żeber | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Liczba rowków | 5 |
Technika połączeń | Bolted to the rear h |