0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | ASH60-00-0613 |
Producent | ASHIKA |
Opis | tarcza hamulcowa |
średnica zewnętrzna [mm] | 310 |
Wysokość [mm] | 43,5 |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 32 |
Minimalna grubość [mm] | 30 |
Liczba otworów | 5 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Moment dokręcenia [Nm] | 100 |
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | BLPADP154358 |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | tarcza hamulcowa |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 32 |
Felga, liczba otworów | 5 |
Liczba otworów do mocowania | 5 |
Grubość [mm] | 44 |
średnica zewnętrzna [mm] | 310 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
Powierzchnia | pokryty |
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Minimalna grubość [mm] | 30 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
Ciężar [kg] | 9,63 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | FE-43917 |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | tarcza hamulcowa |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 32 |
Felga, liczba otworów | 5 |
Liczba otworów do mocowania | 5 |
Grubość [mm] | 43,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 309,8 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
Powierzchnia | pokryty |
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Minimalna grubość [mm] | 30 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
Ciężar [kg] | 9,63 |
0
0
Kod towaru | NK-203730 |
Producent | NK |
Opis | tarcza hamulcowa |
średnica zewnętrzna [mm] | 310 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 32 |
Minimalna grubość [mm] | 30 |
Wysokość [mm] | 43,5 |
Felga, liczba otworów | 5 |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
Powierzchnia | naoliwione |
Ciężar netto [kg] | 9,63 |
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | SAS6100027 |
Producent | SASIC |
Opis | tarcza hamulcowa |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
średnica zewnętrzna [mm] | 310 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 32 |
Wysokość [mm] | 43,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 59 |
Liczba otworów | 5 |
dla numeru OE | 4249F2 |