0
0
Oś przednia, z lewej | |
Kod towaru | BLPADT387103 |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | końcówka drążka kierowniczego |
sparowany numer artykułu | ADT387102 |
Długość [mm] | 165 |
Grubość [mm] | 76 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M16 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,680 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
0
0
Oś przednia, z lewej | |
Kod towaru | DELTA2360 |
Producent | DELPHI |
Opis | końcówka drążka kierowniczego |
Wymiar gwintu | M16x1.5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar stożka [mm] | 12,5 |
sparowany numer artykułu | TA2361 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 165 |
Szerokość [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 78 |
0
0
Oś przednia, z lewej | |
Kod towaru | FE-43147 |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | końcówka drążka kierowniczego |
sparowany numer artykułu | 43146 |
Długość [mm] | 165 |
Grubość [mm] | 76 |
Wymiar gwintu wewnętrznego | M16 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,62 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
Oś przednia, z lewej | |
Kod towaru | AP230-160200117 |
Producent | MEYLE |
Opis | końcówka drążka kierowniczego |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 145 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
zalecana wymiana parami | |
wymagana liczba | 1 |
sparowany numer artykułu | 30-16 020 0140 |
0
0
Oś przednia, z lewej | |
Kod towaru | SAS7676130 |
Producent | SASIC |
Opis | końcówka drążka kierowniczego |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
dla numeru OE | 4504649125 |
sparowany numer artykułu | 7676131 |
0
0
Kod towaru | LUCJTE1875 |
Producent | TRW |
Opis | końcówka drążka kierowniczego |
Długość [mm] | 145 |
Wymiar stożka [mm] | 15 |
Zbieśność stożka | 1:6 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1.25 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1.5 |
sparowany numer artykułu | JTE1876 |